براہ کرم یہ مت بھولیں ! ووٹر لسٹ کی تصدیق کے لیے صرف چند دن/ گھنٹے باقی رہ گئے ہیں ابھی اپنا فارم بھریں

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ..بہت ہی اہم پیغامبراہ کرم نظر انداز نہ کریں۔یہ آپ کی اور ہم سب کی، ہمارے بچوں کی بھلائی کے لیے ہےبراہ کرم اپنے فون پر سب اور تمام گروپس کو آگے

بھیجیں۔


پیارے بھائیو اور بہنو،مختلف ریاستوں میں ریاستی انتخابات اپنے راستے پر ہیں۔ اب ووٹروں کی فہرست میں نام شامل کرنے کا وقت ہے (1 نومبر سے 30 نومبر)۔ یہ یقینی بنانا آپ کی (اور ہم سب کی) ذمہ داری ہے کہ 18 سال مکمل کرنے والے ہر ایک کا نام ووٹر کی فہرست میں موجود ہے۔ اگر آپ ووٹر لسٹ میں نہیں ہیں اور آپ اپنا نام فہرست میں شامل کرنے کی کوشش نہیں کر رہے ہیں، تو سوال کے دن اللہ تعالیٰ کے سامنے یہ بہت بڑی غلطی ہو گی۔ ناموں کو شامل کرنے میں صرف چند دن باقی ہیں۔ اس کے بعد ہم آنے والے الیکشن کے لیے نام شامل نہیں کر سکیں گے۔ 

 

Voter Helpline App..


ہم سب جانتے ہیں کہ حکومت کا ہمارے ساتھ جو سلوک ہے وہ بہت مایوس کن ہے۔ ان کے لیے یہ ایک سیاسی کھیل ہے۔ اس لیے وہ فرقہ وارانہ نفرت سے کھیلتے ہیں۔ رائٹ ونگ کم تعلیم یافتہ لوگوں کو صرف مسلمانوں سے نفرت کی وجہ سے ووٹ دینے کے لیے چلا رہا ہے۔ ہم سب کو دیگر تمام برادریوں کے ساتھ امن سے رہنے کی ضرورت ہے، اور یہی وہ ہے جو قرآن اور سنت نے بتایا ہے۔


 ایسے لوگوں کو شکست دینے کا صحیح طریقہ یہ ہے کہ ان سے جسمانی طور پر لڑائی نہ کی جائے، بلکہ انہیں ہوشیاری سے شکست دی جائے۔ دوسرے لفظوں میں، انہیں الیکشن میں شکست دیں۔

SSR 2021

اتر پردیش میں، 18 کروڑ ووٹرز میں سے 4 کروڑ مسلمان ووٹر ہیں۔ جو کوئی چھوٹا نمبر نہیں ہے۔ اگر تمام مسلمان مل کر ظالموں کو شکست دیں تو انتخابات کے نتائج پر اثر انداز ہونے کے لیے یہ ایک اچھا نمبر ہے۔ یہ ہمارا ایک اور مسئلہ ہے، ہم مسلمان مختلف گروہوں میں بٹے ہوئے ہیں۔ ہمارے دشمن بھی یہی چاہتے ہیں۔ وہ ہمیں مختلف گروپوں میں تقسیم ہوتے دیکھنا چاہتے ہیں۔ تو وہ ہمیں کمزور بنا سکتے ہیں۔ اگر ہم سب مسلمان مل کر اسلام اور مسلمانوں کے دشمنوں کے خلاف لڑنے کے لیے کھڑے نہیں ہو سکتے تو ہم سب کو سوال کے دن اللہ تعالیٰ کو جواب دینا ہو گا۔ اگر ہم سب متحد ہونے کے بارے میں سوچنا شروع کر دیں تو ایک ضرورت ہے ہمارے تمام قائدین ایک ساتھ کھڑے ہونے پر مجبور ہو جائیں گے۔


تو ہم سب کو سب سے پہلے نیچے دیے گئے لنک پر کلک کرنے کی ضرورت ہے: https://voterportal.eci.gov.in/ یا "ووٹر پورٹل" کو تلاش کریں پھر یہ لنک آئے گا۔-اس کے بعد کریٹ اکاؤنٹ پر کلک کریں۔-اپنا موبائل نمبر یا ای میل آئی ڈی درج کریں۔-یہ آپ سے ایک OTP پوچھے گا (آپ کے SMS پر آیا)-اکاؤنٹ بن گیا، "کامیابی" دکھائی جائے گی۔- اپنا پاس ورڈ نوٹ کریں۔- اپنا نام درج کریں- عمر- صنف- ریاست (آپ کا تعلق کس ریاست سے ہے)- "جمع کروائیں" دبائیں


آپ یہاں ناموں اور کنیتوں کی بھی تصحیح کر سکتے ہیں۔ براہ کرم یقینی بنائیں کہ آپ کے تمام شناختی کارڈز میں نام ایک جیسے ہیں۔ اگر آپ کے آدھار یا ڈرائیونگ لائسنس وغیرہ میں ہجے مختلف ہیں تو براہ کرم درست کریں۔


ہمیں یہ نہیں بھولنا چاہیے کہ اس سے پہلے اس ملک میں مسلمانوں کو اتنا بڑا مقام حاصل تھا۔ مسلمانوں نے دوسرے مذاہب کا خیال رکھتے ہوئے 800 سال تک اس ملک کی اکثریت پر حکومت کی۔ اگر اس وقار میں رہنا چاہتے ہیں، تو ہمیں اگلی نسل کے لیے اپنے بچوں کو تعلیم دینے کی ضرورت ہے، ہمیں صحت کی بہتر سہولیات، اور حکومت میں روزگار کی ضرورت ہے۔ اس کے لیے ہمیں 4.39 کروڑ کے ووٹوں کا ایک مضبوط بلاک بننے کی ضرورت ہے۔ ہمیں تمام مسلمانوں کو متحد کرنے اور اپنی ترقی کے لیے بات چیت کرنے کے لیے اچھی قیادت کی ضرورت ہے۔ ہمیں سیاست دانوں کو یہ بتانے کے قابل ہونا چاہیے کہ ہم صرف ان لوگوں کو ووٹ دیں گے جو ہمارے لیے کام کریں گے، صرف ان لوگوں کے لیے جو ہمارے مطالبات پر قائم رہیں گے۔


براہ کرم یہ مت بھولیں کہ ووٹر لسٹ کی تصدیق کے لیے صرف چند دن/ گھنٹے باقی رہ گئے ہیں۔
اللہ تعالیٰ ہم سب کو یہاں اور آخرت نصیب فرمائے

दिल्ली का वोटर उत्सव 2022 की थीम है "चले वोटर बने हम"

0 comments

Leave a Reply